Monday, December 20, 2010

memori 5 azam 2010

xsgka kn aku ni da abis sek....ske mmg ske,tp rse bosan lak tnpe membe2 aku kt sek....kdg2 aku rndu kt ckgu2 aku...ckgu yati,ckgu mai,ckgu norli,ckgu fazlinda n rmai ag la....tringat blek time aku kne denda mse x siap keje sek..lau smangat x kuat,leh lari dr sek gamaknye...tp xpe,bnyk knangan yg aku dpt mse aku brgelar student....membe2 kamceng aku yg plg aku cyg dja,tasha,asiah n miza....lau lyan pale dieorg ni da leh msuk hsptal skit jiwe tau....best sgt dieorg ni....tp bnyk2 membe aku ni,aku plg kmcing ngn dja...die a besfren aku n duk sblah aku kt dlm klas lau nk tau...cm2 story kteorg share sme2...story tntg fmily,cnte,msalah sume kteorg share....lau nk tau,kt klas aku de cm2 glaran tau...glaran aku kt sek aku lak 'nyamuk'...smpai ati dieorg bg aku glaran 2 ;{...da cm zoo da klas aku ni...macam2 ada...da cam iklan astro lak....hehe...kt klas aku de glaran katak,cicak,singa,berudu,lalat,ketam,beruk,monyet n cm2 lak...pe2 ntah classmate aku ni...cam2 ragam kwn2 aku ni...tp kn aku plg cian ngok miza n asiah,asyk kene buli je...dak2 ni sume pggil miza 'ong ong',sme kn dlm cite putera katak??hehe...sori ye kwn,just mngimbau kngan je...tp pe2 pn,aku cyg korg...korg a mmbe2 aku plg best!!!


                                           peace :]

No comments:

Post a Comment